lørdag 11. oktober 2014

Besøk

Som jeg skrev tidligere så er jeg på besøk i Bergen hos min venninne Tove. Dagene går igrunn med til skravling, kos med Malene og litt mer skravling. Vi koser oss kort oppsummert. Onsdag gikk jeg, Tove og hennes mor til Sparkjøp. 2 timer tur/retur. En våt fornøyelse kan man si. Det regnet hele veien. Både frem og tilbake. Men alt i alt veldig fornøyd med turen dit. Fikk kjøpt meg pynteugler som skal stå til pynt hjemme på stua mi og julegave til Malene. Hennes gave er nå nesten ferdig. Litt godt å slippe å sende gaven hennes. 
Det koster en del å sende gaver. Så greit å slippe om man kan. Deilig å være i gang med julegavene. Skal prøve å få handlet litt og litt. Ikke alt på en gang. 
Torsdagen hadde jeg og Tove noen timer med filmkos. Utrolig koselig. 
Fredag møtte jeg Tove når hun var ferdig på jobb. Vi handlet så hentet vi Malene på SFO etterpå. 
I dag har vi vært en tur på Lagunen kjøpesenter. Handla selvsagt alt for mye. Men jeg er fornøyd. Mamma var så snill som sendte med meg 1000kr sånn at jeg hadde å kose meg med når jeg er her. 
Snilleste mamma'n min. Så jeg kjøpte meg 2 gensre og en kosebukse. Deilig. Resten av dagen går nok med til skravling og kos. I morgen kveld er det på tide å dra hjem. Dessverre. Men har heldigvis hele dagen på oss til å kose oss på. Bilde av klærne jeg har kjøpt ligger ved. 
Oppdaterer senere. Ha en fortsatt fin helg alle sammen. 

Denne fra Lindex. Merket Holly and Whyte. 



Denne fra Cubus. 


Og denne fra Cubus. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar