torsdag 27. februar 2014

Ferie

I Forrige uke hadde jeg vinterferie. Noe som er herlig. Mandag reiste jeg til Ingrid og Lars. Vi kosa oss med god mat og masse Oliver kos. 

Tirsdag var vi oppe relativt tidlig. Vi fikk vel ikke sove så lenge verken jeg eller Ingrid. Vi var så spent på dagen. Tonje, ei herlig jente vi har blitt kjent med gjennom ei nettgruppe skulle nemlig komme. Vi var nok en smule nervøs alle 3. Men det var helt unødvendig. For noen herligere jente enn Tonje skal man lete lenge etter. Vi skravla og kosa med Oliver i mange timer. Spiste Ingrids deilige eplekake gjorde vi og. Nam altså! Plutselig var tiden kommet for at Tonje måtte dra. Dessverre. Tiden gikk så altfor fort. Heldige meg fikk flere timer sammen med 2 herlige jenter! Det var kjekt å endelig treffes. Har jo snakka om det så lenge. Endelig gikk det. Lever lenge på denne dagen. Onsdag starta jeg dagen med Oliver kos med teppe over oss på morgen. Og skravling med Ingrid såklart. For en herlig start på dagen. Oliver kos er så godt for humøret. Lille sjarmtrollet til tante som begynner å bli så stor. <3 

Det ble enda mer skravling før tiden var kommet for at jeg skulle dra videre. 
Da var det Årnes og Linn som stod for tur. Ble møtt av en blid Julian. Var godt å se både han og Linn igjen. Vi dro hjem til Linn og Morten. Noe som var spennende siden jeg ikke har vært der de bor nå før. Et trivelig hjem. Det ble Julian kos og litt tv titting. Han er en aktiv 1åring. Så ikke så mye kos han har tid til naturligvis. :) 
Torsdag kom og jeg våkna til en strålende blid Julian som kom inn på stua hvor jeg lå. For en fin start på dagen. Så var det kos og avgårde til barnehagen for han. 
Jeg og Linn ble igjen hjemme og skravla. 
Vi kosa oss med hjemmelagd pizza og film resten av kvelden. 
Fredagen kom og en ny koselig dag sammen med Linn, Morten og Julian var der. Utpå dagen var det på tide for meg å dra hjem. Jeg fikk flere gode koser av Julian før jeg dro. Heldige meg. :) 
Jeg hadde en fin vinterferie sammen med fine folk. :) Eneste som la litt demper på ferien er at jeg ble syk. Jeg fikk bihulebetennelse. Men hadde det kjekt fordi. 
 
Oliverkos <3 

Tantes stolthet ❤️

Tonje og Oliver 

Tantes godgutt. <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar