torsdag 27. februar 2014

Kosehelg

Fredagen i vinterferien kom jeg hjem fra en liten miniferie. På Molde møtte jeg Sunniva. Hun ble med hjem til meg. Vi lagde taco og kosa oss resten av kvelden. Herlighet så godt det var å se henne igjen. Vi var begge ganske trøtte og slitne så ble ikke så voldsomt sent før vi la oss. Lørdag stod jeg opp først. Lot henne sove til hun våkna av seg selv. :) 

Lørdagen spiste vi god frokost og skravla lenge før vi kledde på oss og gikk en liten tur. Så gikk vi inn igjen og lagde oreokake. Nam! Etter å ha skravla enda litt til gikk vi på butikken. Sporty jenter. Lov å leve i håpet iallefall. :P 
Når vi kom tilbake skravla vi litt til som vanlig. Så lagde vi en god kyllinggryte som lørdagskos. 

Søndagen ble det tv titting og innekos store deler av dagen. Senere på dagen skulle vi på middag til mamma og pappa. Det ble bare pappa ettersom mamma var igjen på hytta. Etter middag kosa vi oss med oreokake. Det gikk ned på høykant! Kun en liten bit som var igjen. Den sparte vi til mamma. Vi kosa oss fram til det var på tide å dra for Sunniva. Jeg fulgte henne på bussen. Greit med litt selskap når man skal vente på buss. 

En liten smakebit av vår helg. Veldig koselig helg hvor jeg bare kosa meg hele tiden. Sunniva er ei herlig jente som jeg gleder meg til å få besøk av igjen. Har dessverre ikke noen bilder å vise. Kanskje neste gang. :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar