mandag 30. september 2013

Helg ❤️

Denne helga var jeg på hytta. Jeg og Kristoffer kom opp på hytta på fredagskveld. Mamma var allerede på hytta. Det var så koselig å komme opp på hytta. Mamma hadde fyrt opp i ovnen og tent lys. Lagde god mat til oss. Bare kosa oss. Kl. 23 var vi så trøtte alle sammen. Så vi gikk og la oss. Jeg hadde jo vært på fjelltur sammen med skoleungene tidligere på dagen. Så gikk jeg på hytta. Ikke rart jeg var sliten. 

Lørdag starta både jeg og mamma dagen tidlig. Vi begge stod opp kl. 8. Vi prata og kosa oss lenge før Kristoffer stod opp 11.30. Ettehvert ble det spilling av spill, prating og bare kos. Hele lørdagen gikk med til å slappe av og kose oss. Jeg tok en opprydning i kjøkkenskapene. Fikk kasta det som var gammelt og skrevet opp hva som måtte kjøpes inn av. Kjekt å få det gjort. Jeg kosa meg med jobben. Samtidig som jeg rydda i kjøkkenskapene fyra jeg i stampen så vi skulle få bade på kvelden. Utpå kvelden kom pappa. Da ble det tacokos og deretter bading i stampen. Etter det var vi så trøtte at da var det bare å finne senga. 

Søndag var det opp kl. 9, pakke og ordne for hjemtur. Kristoffer skulle på trening kl. 12 og jeg var sjåfør. Så jeg fikk dusja og tatt på meg noen rene klær før det var bare å fyke avgårde. Treningen varte 1,5 time. Så da var det bare å vente. Etterpå spiste vi på Milano restauranten på Vestnes. Mamma som var så snill å spandere. ❤️ Etter det reiste vi hjem til meg noen timer før vi reiste til mamma og pappa. Var her til i dag og skal være ei natt til. 

Nå skal jeg lage pannekaker til meg og Kristoffer. Skal kose meg her sammen med han resten av kvelden. 

Ha en fin mandag alle sammen. 

PS: jeg må bare nevne det: Ingrid, min gode venninne spurte meg om jeg ville være fadder på hennes sønn Oliver Tobias. Jeg svarte selvsagt ja. For en ære! Stolt blivende fadder til en nydelig gutt. ❤️

Hytta! ❤️


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar