søndag 22. september 2013

Min helg

Helgen startet utrolig fint på fredagen. Jeg fikk skrevet litt brev, ryddet og ordnet litt. Så kom Nina en tur. Vi reiste på butikken, kjøpte litt snop, kom hjem og skravla og kosa oss. Senere på kvelden begynte vi og beise verandagulv. Utrolig deilig å få så god hjelp. Hadde ikke klart å bli ferdig så fort hadde jeg ikke fått hjelp av henne. Men det var faktisk kjekt å beise. Et stort pluss var jo godt selskap. Pappa og Kristoffer kom etterhvert. De klipte plen og gjorde det litt finere ute her. Jeg og Nina ville se Beat for Beat så vi gikk inn. Så det ble Beat for Beat og senere litt filmtitting på oss! Herlig fredagskveld. Utrolig godt med gode venner! ❤️
Lørdag var det bare og stå opp, spise og ordne seg. Jeg skulle nemlig på slektstreff. Jeg hadde igrunn ikke satt meg så store forventningene til slektstreffet. Men det ble utrolig kjekt! Vi starta i Grytten kirke. En kirke jeg aldri har vært i før. Utrolig fin kirke. Så ble alle samlet på den lokale skolen. Der ble det historier om slekt, mat og masse gode kaker. Etter slektstreffet spiste jeg, mamma, pappa og Kristoffer deilig middag hos mamma og pappa. Litt familiekos ettepå før jeg dro hjem, så film og la meg kort tid etterpå. Sliten og fornøyd etter en koselig dag på slektstreff. 
Idag er planene at jeg skal se på tv og kose meg litt. Så skal jeg rydde og ordne litt her før jeg drar til mamma og pappa. Der skal jeg bake muffins sammen med min bror Kristoffer. Så skal jeg spise deilig pinnekjøtt middag. Gleder meg masse!
Ellers skal jeg bare kose meg sammen med familien. Pappa drar på jobb i morgen. Så da får jeg sett han minimalt de neste 12 dagene. Så dagen i dag skal brukes godt. 
Ha en fin søndag alle sammen! Håper helgen har vært fin!  Slenger med to bilder av meg fra i går. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar