torsdag 12. september 2013

Helgeplaner

Denne helga er planene mine og bare slappe av og kose meg sammen med familie. I dag har jeg fått gjort unna litt husarbeid. Men har mer enn nok og ta av. Så er ikke ferdig ennå. Men satser på at jeg klarer å komme i mål i morgen. Men siden jeg er så mye sliten for tiden skal jeg være flink til og slappe av i tillegg.  I morgen ettermiddag regner jeg med at jeg skal ta meg en tur til mamma og pappa. Så regner jeg med at jeg har med meg min bror hjem igjen. Så blir det vel litt filmkos regner jeg med. Får se hva det blir til. Lørdag blir det vel og kose seg litt hjemme før jeg drar til mamma regner jeg med. Så skal mamma og noen venninner ha vors hos meg. Skrekk og gru. Kan ikke si jeg gleder meg. Men blir fint for henne. Hun og noen venninner skal på fest like bortafor der jeg bor. Derfor vors hos meg. Søndag blir vel en dag full av avslapping og familiekos igjen. Ikke så spennende. Men det er min helg. Ser fram til en fin helg sammen med familien og et vennepar av mamma og pappa. Tar tidlig helg denne gangen. :)
God helg alle sammen! Håper helgen deres blir super! :) 
Slenger med et god helg bilde av meg selv.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar